Exhibitionistisch #6

De afgelopen maanden waren wat chaotisch, en ook in mijn fotoverzameling zit geen lijn. Ik deel dus bij dezen gewoon wat werkzaamheden, en wat er op lijkt.

Mijn zusje was mijn model en ging lekker zelf tekenen.

Mijn zusje was mijn model en ging lekker zelf tekenen.

Ik tekende glazen.

Ik tekende glazen.

En walnoten.

En walnoten.

Ik bezocht Museum de Fundatie met een vriendin.

Ik bezocht Museum de Fundatie met een vriendin.

Ik deed een testje met een graduate wash.

Ik deed een testje met een graduate wash.

Dit liet ik zien op de tentoonstelling van Wep.

Dit liet ik zien op de tentoonstelling van Wep.

Hier zie me mijn werk links naast de plattegrond. Ik dacht eerst ook dat het kunst was.

Hier zie me mijn werk links naast de plattegrond. Ik dacht eerst ook dat het kunst was.

En ik bezocht het Groninger Museum. Over de Dresden-tentoonstelling schreef ik een stukje, over die van Maartje en Nacho nog niet.

En ik bezocht het Groninger Museum. Over de Dresden-tentoonstelling schreef ik een stukje, over die van Maartje en Nacho nog niet.

Geef een reactie

